2011. február 4., péntek

Kész...

lesz nem soká!
Mostanság nem tudtam heti rendszereséggel ránézni a buszra, de kb 2 hete már szóltak, hogy hol vagyok már, mert már nagyon alakul a busz és lenne mit fotózni. Ma voltam. Hát volt mit fotózni azaz, hogy lett volna mit fotózni. Szinte készen vannak a fiúk. NAGYON belehúztak a dologba. A szokimuhelyes albumba tettem fel képeket meg lehet nézni. Ide most nem bajlódok képet.
Részletekbe menőleg a következőket csinálták. Először is a balhátsó sarkát megcsinálták és onnan előre szépen haladva szerélték az elemeket. Bal hátsó sárvédő csere hasonló méret pontatlanságokat okozott, amit már rutin szerűen javítottak. Az előtte lévő rész pedig talán még jobban össze volt gányolva mint a tolóajtó alatti sín. Újra építették ezt a részt is. Szépen megcsinálták a két lemez találkozását is.

Itt az is látszik, hogy milyen pontosan ugyanakkor hézag van mindenhol. Talán egy Fokának van még hasonló pontossága. :)
Na és Ez még mind semmi. Olyan szépen egy vonalban fut az oldala mintha új lenne és most jött volna le a futószalagról.

A padló lemezen végig mentek alulról és kiegyenesítették az egészet. Mivel kedves előző tulajdonos valószínűleg teher szállításra használta, így a padló lemez igencsak megszenvedte ezt és a kereszt tartó bordák között meghajolt a BORDÁZott lemez. De most már a lehetőségekhez mérten ez is egyenes.
Na és ez még mind semmi! :)
A ránc felvarrás is megtörtént. Új arcot kapott a kis béka. Persze itt is hasonló méretbeli eltérések voltak, de ezen már senki nem lepődött meg. Az utángyártott verzióban balga módon hagytak egy kerek dombornyomatot, amire a jelet lehetett feltenni. Na hát ilyet a német gyár sosem csinált. Mivel úgy döntöttem, hogy a kerék nem kerül vissza az orr részre, hanem jel lesz, (Bár ez még később változtatható.) ezért ezt a dombort a fiúk kikalapálták!!! Ki szedték a nyomatot belőle. A kutya észre nem fogja venni, hogy volt.

De mindent összevéve a legszebb az egészben, hogy nem kell minden egyes pontja hajlításra vagy elemre megkérnem, hogy ugyan még ezt kalapáljátok már ki vagy azt javítsátok ki, hanem MINDENT maguk csinálnak. Látszik, hogy szívük lelkül benne van a munkájukban.
Van az a mondás, hogy mindig a suszter cipője a leglyukasabb. Vagy mi fene. Vagy, hogy az autószerelő a saját autóját sosem javítja meg és hulladék az egész. Na náluk nem így van. A srácnak egy 80-as évekbeli Monzája van, amit motorikusan már felújítottak újra fényezték és most már csak a műszerfal újra műbőrözése van hátra. Ergó saját magának restaurál egy autót, hogy legyen mivel járnia. Na ez az igazi szakmabeli elhivatottság szerintem. Látszik, hogy szereti amit csinál.
Nem hiszem, hogy belevágok másik busz felújításba az életemben, de ezt úgy érzem, hogy a legjobb lesz. :)
Na jó éjt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.